It´s alright, I´m ready for the night ..


Det senaste tiden har varit så underbart bra! Det har varit fest med gamla fotbollsbrudar, filmkväll med Sigge, besök i Norge, intervju på Gardermoen + FÅTT JOBB på Gardermoen, fika med Anna, och mycket mycket mer.. Gårdagskvällen var tänkt som en hemmakväll med familjen, men efter ett samtal från Ida blev det Bowlinghallen, Krog & Company + 2 efterfester med roligt folk.. så jag kom i säng först på lördagsmorgonen vid 06 ;) . Ikväll fortsätter festligheterna. Det blir oktoberfesten i Skara, hoppas på en lika bra som förra året ! Så nu väntar duschen. Vi snakkes mina vänner, och kom ihåg. Snart får ni följa mitt liv från Norge, bye bye Lisch ♥



Kommentarer
Postat av: soooooooooofia

elina, nu vill jag ha uppdatering när du flyr sverige för grannlandet norge!! :)

2009-10-15 @ 01:39:43
URL: http://vilseivancouver.blogg.se/
Postat av: Johanna

hur har du det bruden? jag trodde du redan hade flyttat till Norge? har du jobb där? önskar dig ju massa lycka till med allt! :)

2009-10-20 @ 14:06:33
URL: http://londonthecityandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0