You’re the Closest To Heaven I’ll Ever Be


Det känns så oerhört skönt. Igår lämnade jag in min sista uppgift och gjorde mitt sista prov. Idag och imorgon är jag ledig. På lördag är det bonnarundan, och på söndag ska jag förhoppningsvis baka bullar till karnevalen som är på måndag. Nästa vecka är bara fest fest fest, och det ska bli så himla kul. Veckan därefter står vi där och sjunger för fulla halsar. Tiden har gått så sjukt fort, det man har längtat till i dessa tre år är nu äntligen här. Läskigt, men så oerhört skönt!! Så nu i dessa dagar ska jag bara ta det lugnt och njuta, kanske vila upp mig för de kommande veckorna. För snart står jag där och sjunger;
För vi har tagit studenten, fy faan vad vi är bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

helt fucking unbelievible!! :D

2009-05-28 @ 15:31:41
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0