Idag ska bli dagen då jag fångar dig,


För tillfället sitter jag med hundra olika bollar i luften. Men tyvärr räcker jag inte till för alla saker samtidigt, vilket känns lite jobbigt.. Försöker iallafall för tillfället skriva om konflikten i Libanon samtidigt som jag läser två mail från au-pair familjer som är intresserade av mig, jag skriver även önskelista till studenten, städar och skriver med Lejla.. Hmm, kankse borde dela upp det och göra en sak i taget, men sånt klarar inte jag av. Det måste hända lite saker och jag tröttnar ganska fort på att vara ensidig. Borde nog gå ut på en promenad, för jag känner mig även ganska så rastlös.
Ska även bli skönt att vara ledig imorgon, så jag hinner ta igen och ikapp mig själv. Vissa lektioner är inställda eller så är det jobb på egen hand som gäller. Och på Onsdag åker jag även till kusten. Jag, Maria och company.
Nu ska jag dock sakta men säkert dra mig härifrån och ut i naturen, måste skapa lite perspektiv på tillvaron. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

tack elina, fast känns som om jag är nra ett psykbrott just nu,, iaf för 1 timma sen, ville verkligen gråta då,

jag orkar fan inte mer, har pluggat i 8h nu.

och jag orkar inte mer,, ..

ha de så kul i kusten!!

2009-05-19 @ 23:13:44
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: sofianilsson

jag hatar när man har för många bollar i huvudet! hoppas kusten var något att ha;)

2009-05-23 @ 14:51:51
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: jenny

Vad önskar du dig??

2009-05-27 @ 14:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0