När jag vaknade upp under vinden, kände jag värmen av din kind.


Äntligen hemma igen. Det blev tidig uppgång för mig, mamma och pappa. Vi for nämligen till våran sommarstuga för att kolla läget. Allt verkade så gott som vara i sin ordning så när vi tröttnade for vi vidare och tillbaka mot Skövde. Där stannade vi till vid Biltema,Max,Plantagen och tillsist Elins Esplanad. Jag hade inte tänkt att shoppa något eftersom jag tänkte spara min pengar, men jag lyckades inte så bra. Det hela slutade med att jag köpte ett par harembyxor (ok, erkänner att jag tyckt dem varit asfula, men dom är ändå ganska coola), några ringar, ett set med bh/trosor till balen, en bh till utspringsklänningen, ett par skor och till sist en klänning som jag tänkte ha på studentfesten! Så nu är plånboken en aning tunnare igen, men jag är desto nöjdare. Och det är ju det viktigaste, eller?
När jag kom hem hade även Lisbeth varit så snäll och lagt mitt schema inför sommaren i brevlådan, och det såg helt okej ut. Så det kommer nog bli en ganska så bra sommar då jag får träffa alla söta människor igen.
Nu sitter jag och väntar på att min mästerkock till broder ska bli klar med maten. Han exprimenterar som vanligt, men det brukar alltid bli lika gott, och tur är väl det.
Take care ♥

Kommentarer
Postat av: sofianilsson

du behöver ínte oroa dig för mig, jag förtjänar detta tyvärr. vi får se hur det blir.

2009-05-03 @ 19:28:09
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: johanna

det är lätt att göra slut på pengar! jag gjrode detsamma idag, men håller klokt med man är desto nöjdare:P hehe

2009-05-03 @ 20:26:34
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Diana

nee, elina harembyxor. :P jag hoppas att dem är snygga på dig, för byxorna i sig är ju hemska :P haha sorry (A)

2009-05-03 @ 22:36:28
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0