Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting ,


Redan fredag och dags för ännu en helg. Nu är även denna veckans inlämningar och prov avkalarde, och allt känns skönt. Men förutom kalas och konfirmation denna helgen så blir det ännu mera plugg inför nästa veckas inlämningar och prov. Så nu gäller det att prioritera och planera, vilket inte är min starka sida nu för tiden.. Men iallafall, ikväll ska jag inte ägna någon mer tid åt skolan. Först är det Talangjakten med Diana, Calle och Fredrik. Och senare på kvällen blir det X-man Origins Wolverine. Den ska iallafall enligt Oskar och Daniel vara en bland de bättre filmerna, så då får man ju passa på att gå på den tillsammans med Charlie.
Innan jag for hem idag kilade jag och Ida in på JC. Där köpte jag en super fin klänning, färgen är fantastisk! Så kanske blir den som jag ska ha på studentfesten iställer, få se! Nu måste jag iallafall kila. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det gick bra nu känsn det som om redovisningen kommer bli bra ändå. vi ska redovisa på tisdag frågade bengt! :)

Hehe ja jag snodde ju repliken från din nyckelgrej haha :P

2009-05-08 @ 16:10:28
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0