Let us die young or let us live forever,


Nu är jag hemkommen igen, efter ett par underbara dagar på västkusten. Med minigolf, solning, ofrivilligt badande, räkfrossa (dock utan räkor för min del), kubb, smögen och bergsklättring. Dessa dagar spenderades med nära och kära och det kunde inte blivit så mycket bättre än vad det var, förutom att vädret kanske skulle varit bra alla dagar, vi fick ju endast två väldigt fina dagar. Men ikväll kom jag tillbaka till verkligeheten. Fast för att glömma bort den för ett tag tog jag mig en längre promenad och härnäst är det dags för X-men - The last stand.. Imorgon är det sista riktiga skolveckan, så det ska ändå bli skönt att få den gjord. Take care ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Så du valde bilden från smögenbryggan den dagen då det var varmt ;) hihi! Tack för senast, jag hade skitkul.. men det blev ju inte så mkt skvaller, hehe jag ska nog allt få det ur dig någon dag :P Ha det bra, puss!

2009-05-25 @ 13:40:35
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle du köpa en kock mössa? :P

2009-05-25 @ 17:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0