Lately as it seems, we don´t get along too well.


Min tid vid datorn är ungefär lika med noll dessa dagar. För nu kräver skolan alldeles för mycket tid och jag tycker att det är oerhört jobbigt om jag ska vara ärlig. Denna veckan är det ett prov i aktier och fondsparande och en uppsats i internationell ekonomi som gäller. Nästa vecka är det redovisning i filosofi/religion, nationellt prov i Matte C, hemprov i Naturkunskap och Svenska. Sedan ska jag även hunnit skriva en uppsats om konflikterna i Libanon tills veckan därefter, och den är ganska så maffig. Men men, jag klagar inte, jag bara hatar det. Så för tillfället vill jag att studenten ska vara just nu. Bara dessa tre veckor är över så är jag glad. Så nu har jag ingen mer tid att förspilla. Jag ska lära mig om emissioner, baisse, hausse, fonder och obligationer, nästa steg blir folkmorden i Rwanda! Lycka till! Take care ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

oh ja jag håller med dig, waaaay för mycket skola! och waay för lite fritid:P

2009-05-05 @ 19:07:49
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

det är bra, kämpa på! jag lovar att det är värt det senare när allt är över =)

2009-05-06 @ 15:31:58
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0