Det finns känslor som aldrig tar slut,


Har precis sett klart andra halvlek mellan Umeå - Göteborg, men som alltid håller inte damerna lika hög klass som herrarna gör. Göteborg åkte på storstryk med 5-1, stackarna. Innan mitt fotbollstittande var jag så himla trött att jag slocknade i soffan i över 2h. Min energi har inte varit den bästa den senaste tiden. Trots mycket sömn på nätterna nu när jag kommit hem från Bryssel så är jag lika trött på dagarna. Mina ben bokstavligen viker sig. Läste bipacksedeln på mina mediciner, så förklaringen finns ju där. Så tur att sista tabletten svaldes idag, man kan ju alltid hoppas att jag kan bli lite piggare nu.
Valborg spenderades i Vinningas klubblokal och på Stadt. Dock fick jag fortsätta mitt festande nyktert, men jag hade det lika kul ändå. Helgen har fortsatt i det lugnare tempot. Jag orkar verkligen inget annat. Ikväll ska jag bänka mig framför tv:n och se på Dreamgirls och imorgon kanske det blir en tur till våran stuga. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

haha nej var du där? dig såg jag inte? :P hehee. det var jätte kul! hade du? Men du var inte så stadt så länge eller? Såg dig inte där mer än i början! :)

2009-05-02 @ 18:13:31
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: johanna

jaha okej ja det var sjukt mycket folk! jätte kul:) det måste vi göra om!! :)

2009-05-02 @ 21:47:45
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: sofianilsson

Hej Elina.

Hoppas Bryssel var något att ha :D

Jag är sjukskriven pga utbrändhet så jag kommer inte att komma till skolan på en vecka till ev. två. DVS jag har ej gjort vår internationell ekonomi eftersom jag inte får plugga. men hur vill du att vi löser detta?

KRAM SOFIA:D

2009-05-03 @ 13:52:54
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0