You´re not the only one who hurts,


Ikväll ska jag haka på några tjejer från klassen till Olins i Skara. Sofia N frågade så snällt igår i skolan och jag tackade Ja eftersom jag inte hade något bättre för mig och även för att jag inte brukar festa med dom annars heller :) Tror även det var 80- 0ch 90tals tema denna kväll, så det kan nog bli roligt! Först ska vi dock vara hos Ekholm innan vi drar vidare, och jag hoppas det kommer bli bra.
Så snart ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning. Men innan dess ska jag fortsätta filosofiera lite om hur killar tänker, så det kan nog ta en stund.. kanske till och med får skippa mitt filosofierande om jag vill hinna med att festa ikväll ;) Men aja, det var iallafall kul att prata men min lilla killkompis, eller vad jag nu vill kalla honom . Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0