I can walk a thousand miles to be with you,


Nu sitter jag hemma i Klockargården igen. Efter min korta skoldag idag så träffade jag min lilla kusin Jenny. Jag hade paxat henne denna eftermiddag för att vi skulle spela wii ;) . Så nu har jag varit och lekt av mig lite! Vi körde wii fit, kareoke och mario cart eller vad allt nu heter, dom har hela uppsättningen av allting känns det som . Men trots de olika spelen så förlorade jag alla, jag får helt enkelt leva med att den lilla flickan är bättre än mig ...
Här kommer lite bilder, men dom snyggaste ligger på min mobil då jag kör rockringen på wii.. Men eftersom min mobil inte riktigt är som den ska så får jag inte över bilderna :( .
                
               

Strax efter att jag kommit hem så kom även Dippe förbi,och det var nästan som om man inte ville vara nära honom. Han var väldigt brun medan jag är åt det blekare hållet ;) . Fast det var ju självklart kul att se honom och prata lite om resan. HAn tyckte även att hans pass skulle blivit stulet så att han också fått stanna som Tobias, och jag förstår honom..

För tillfället sitter jag nu och väntar på att Diana ska komma. Får se vad jag hittar på tills dess. Kanske borde ta en powernap.. det får bli så ! Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe.. vet inte om det blev så himla snyggt men det får duga så länge tills jag orkar fixa lite mer.. la inte ner så mycket mödda på det faktiskt!! hihi. glömde faktiskt bort det. :P



mysigt med kusinen vår. hälsa alla! pöss

2009-03-06 @ 22:29:04
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: jenny

haha...du måste lägga in filmen då vi spelar mario cart:)

2009-03-07 @ 07:46:41
Postat av: SofiaNilsson

OJA:D hon sa att det var okej. vi är lite fler från klassen så jag tackar dig enormt att du vill med. men ring mig så kan jag berätta mer :D

2009-03-07 @ 09:56:30
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0