Måndag 2 mars,


Åh jag blir så extremt avundsjuk på min bror, fick ett hälsning från Mexico på posten idag.
Han hälsade att han hade det oerhört varmt och att allt var bra med honom.
Egentligen skulle han kommit hem igår, som hans vän Dippe gjorde. Men på grund av rånet dom var med om i början av resan så har Tobias nu enbart ett tillfälligt pass och kunde därmed inte följa med Dippe till New York för att sedan åka hem till Sverige. Utan han bestämde sig för att stanna ett tag till på obestämd tid..

Igår kollade jag även på lite olika jobb utomlands. Ett av de som lockade mest var Au Pair i Larnaca, Cypern. Där skulle man få ta hand om en flicka på snart 2 år, vilket jag tycker är perfekt. Samtidigt som man skulle få en egen lägenhet under hela sommaren. Så igår drömde jag mig bort en aning, men jag vet ännu inte vad som sker. Det kanske bara får förbli en dröm helt enkelt...

Annars idag har jag varit i skolan, trots vår studiedag. Jag, Pontus, Daniel och Oskar x2 från klassen och ca 20 elever till hjälpte till på Länsstudiedagen som gymnasielärarna i Skaraborg hade på De La Gardie idag. Det var mycket roligare än vad jag trodde och dagen gick ganska fort trots allt. Samtidigt som vi blev 500 kronor rikare per elev  till våran Brysselresa :) . Nu är jag dock lite trött, så tur att vi har studiedag imorgon också!
Nu ringde Lejla :) . Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nu har jag utmanat dig! Kolla min blogg! :) Puss å kram

2009-03-04 @ 18:25:28
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0