I´ve had a little bit too much,


Åh, jag bara älskar att vara på gymmet. Kom precis hem därifrån och har nu tagit en dusch. Så nu blir det tyvärr inget gym förän på tisdag tidigast eftersom det bär av till Stockholm imorgon. Men Diana tröstade mig med att vi skulle motionera varje dag ändå, fast i form av shopping ;) . Så det ska nog bli väldigt bra!
Innan gymmet var jag även i skolan. Hade en samhällslektion på morgonen och sen arbetspass, men det blev mest chill i soffan med killarna. Efter detta följde ett utvecklingsamtal, och Backen pratade mest positivt om mig och det är så det ska vara.. Han sa att jag bara skulle hänga i de sista veckorna nu, för betygen sätts vecka 20 om jag inte minns fel, vilket är om 8 veckor.. Efter det fick jag "chilla" hur mycket jag ville, så jag ska försöka lyda hans råd så gott det går.
Nu har jag dock inte tid att sitta här. Har ett "läxförhör" i Naturkunskapan imorgon, och jag måste även fixa min internationella ekonomi. Efter detta blir det till att packa. Så jag har fullt upp! Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Line

hehe nae va gulligt :P tråkigt att dem inte passar fortfarande då ;) riktigt tuffa ju =)

vad ska du göra i sthlm då? ska du va där över helgen bara? =)

2009-03-20 @ 14:40:39
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0