Tisdag, 31/3 - So don’t even try telling me goodbye.


God Morgon. Sitter här hemma i väntan på att min mattelektion ska börja. Back tyckte inte att jag skulle stanna hemma, så jag får väl pallra mig in helt enkelt.
Gårdagseftermiddagen/kvällen spenderades med ett födelsedagsbarn, Diana. Vi träffades på Henry´s där jag åt lunch och Diana fikade. Efter en lång visit där for vi vidare mot golfbanan. Det var väldigt kallt, men Diana var tvungen att slå sin första golfboll nån gång! Så där stod vi på rangen ett tag, men vi behöver nog besöka det fler gånger ;)
EFter lite ärenden så åkte vi till gymmet, där mötte vi även Patricia och vi jympade sedan ett medelpass. Sen var klockan 21 och vi skiljdes åt. Det blev en ganska så bra dag tillslut ändå! Och det hoppas jag även min lilla street race:are tyckte ;) ...

              
              

Nu måste jag börja fixa iordning mig. Blir bussen till skolan idag och den går om 45 minuter, så bäst att snabba på. Jag vill ju inte missa min matematik lektion... Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Diana,

tack min kära vän!

det uppskattades väldigt mycket ;)

även fast golfbanan kanske inte är mitt riktiga place ;) haha!

2009-04-01 @ 21:53:51
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0