Thought that we were stronger,,


Nu har jag skjutsat mina föräldrar till en middag hos några vänner. Detta innebär att jag sitter i huset alldeles för mig själv. Diana ska snart komma hit, seg som hon är. För övrigt så har hela denna dagen varit seg. Så på grund av min rastlöshet tog jag på mig joggingsskorna och gick ut på en väldigt lång promenad. Neh nu kurrar magen, och jag måste laga mat själv. Ingen idé på vad jag ska laga har jag heller.. Hoppas Diana kommer snart så hon kan hjälpa mig. Ha det fint, ♥

The world slows down but my heart beats fast right now,
I know this is the part where the end starts..

Kommentarer
Postat av: Diana

haha, jag hjälpte mig själv ;) :Dstochooolm:D (A)

2009-03-15 @ 11:23:26
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0