The hearts all over the world tonight,


Då var man hemkommen och nyduschad. Var nämligen på gymmet i 1½ timma, det tog dock emot lite innan jag väl var där. Eftersom jag kände mig så seg och trött efter mitt storstadsliv ;) . Men jag kom dit och ack så skönt det var!
Innan dess var jag även i skolan, men det var ingen bra skoldag, för jag tänkte bara på stockholm och hur underbart bra allting var. Så det känns lite motigt att komma tillbaka till "verkligheten"... Men så är det och man vänjer sig ganska så fort! När man vet att det även är mindre än 3 månader kvar till studenten så går det bra, de är bara att köra på.
Nu är det dock dags för mig att packa upp resväskan från igår. Orkade inte riktigt med det igårkväll. Sedan blir det till att slappa, mitt plugg får vänta tills imorgon! Sen väntar även ett samtal med Lejla, vi har en del att prata om =) och flickan har även blivit stor nu. Hela 19 år igår, lika stor som mig ;) Take care ♥

                 
                                                                  ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte okej att göra narr av Lidköping! Det är Sveriges bästa, mysigaste stad;D



jag fattar inte heller jag kunde missa det egentligen. men hörs ni av via internet eller telefon?:D

2009-03-25 @ 09:06:55
Postat av: sofianilsson

haha, det var jag som kommenterade :P glömde skriva mitt jäkla namn haha

2009-03-25 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0