Onsdag 4 mars,


Min kära kusin Emilia utmanade mig, så varför inte anta utmaningen.

- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj där den sjätte bilden
- Visa bilden i bloggen och skriv någonting om den
- Invitera fem stycken nya att vara med på utmaningen
- Länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade.


Bilden är från Påsklovet i Mars förra året. Jag och Diana spenderade en del av lovet i Stockholm hos min syster. Den resan var nog en av de bättre, och många fina minnen därifrån fick vi också.. Jag säger bara påskliljor, klacken, godisautomat och mycket mycket mer ! Vi hoppas även på en "favorit i repris" då vi åker till Stockholm igen 19-23 mars, I can´t wait :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

du skulle utmana 5 st också!!...??

2009-03-04 @ 21:18:31
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: Diana

fyy vilken hemsk bild ;D får bli att ta en ny denna gång ;)<3

2009-03-05 @ 14:37:32
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0