Jag går med dig vart du än går, aldrig lämnar jag dig..


Åh, finns det något värre än avundsjuka ?
Pratade med Lejla för en stunde sedan, nu sitter hon på tåget till göteborg. Därifrån ska hon åka till Bosnien som sitt Projektarbete tillsammans med några andra. Jag är så avundsjuk, för jag vill också åka bort, långt härifrån..

Samtidigt är jag inne på facebook, där får jag se några bilder på min bror i Mexico. Jag tror han har kommit till Paradiset, och jag förstår mycket väl om han väljer att stanna.

Usch, nu längtar jag till Studenten, att tjäna pengar och sedan fara från detta land.. Jag vill också leva i paradiset och därmed slippa min avundsjuka på alla andra som reser. Får försöka vända på det istället och unna dom deras lycka istället , hehe. Fast trots allt har jag två andra resor att se fram emot innan min student.  Först en lång weekend med Diana i Stockholm, och sedan Bryssel den 25 April. Det kan inte bli så mycket bättre, jag ser iallafall fram emot det väldigt mycket!
TAke care ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, ja det kan man nog nästan säga.. har varit så trött efter all tid med barnen på praktiken att jag inte orkar sitta vid datorn när jag kommer hem :) Hur är allt med dig annars? Kramar

2009-03-05 @ 15:32:02
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0