It ain´t my first time Baby boy, but we can pretend like it were...


Idag har varit en alldeles utmärkt dag. HAde endast Psykologi och Naturkunskap. Så skoldagen gick ganska fort, desto fortare när man även får lite annat att se på också.. Efter detta skulle jag gå till gymmet, men precis innan jag ska kliva in så hade jag fått ett sms av Diana. Detta slutade med att jag följde med henne, Patricia och Carl hem till Patricia! Efter någon timma for vi vidare till donken och sedan skulle de tillbaka på lektion och då fick jag äntligen gå till gymmet ;)  .
Nu har jag även haft ett väldigt bra samtal med min kära vän Daniel. Vi pratade känslor och kärlek. Och vi kom fram till många bra saker. Eller det var Daniel som kom fram till bra saker åt mig. Så tack Daniel :)
Neh, nu är det dags att strejka mot reseersättningen. Jag vill ha mina pengar tillbaka. Take Care ♥


Kommentarer
Postat av: Diana

STOCKHOLMO HERE WE COME !!! typ ;)

2009-03-13 @ 10:26:21
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0