I’m queen of the club, and I´m wearin the crown..


Redan Torsdag och jag är ledig. Gud så skönt. Så det fick bli en sovmorgon och sedan en promenad i solen. EFter detta städade jag lite och nu sitter jag här. Tänkte skriva klart "Meningen med Livet" i Filosofin, och efter detta justera min svenska novell eftersom jag inte riktigt är nöjd med den. Men innan jag börjar med det ska jag avsluta min konversation med en pojk på msn och lägga på luren med min syster. Sen väntar jag även på ett glädje sms från Diana, men det får nog dröja länge ;) Så lika bra att ge upp och börja grädda våfflor! Take care ♥
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down


Kommentarer
Postat av: Line

När är det svenskan ska vara inne ? :)

2009-03-26 @ 17:41:10
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har också "Livets mening" (Y) Förresten så drömde jag i natt att du och jag åkte till gymmet! Haha ;P

2009-03-27 @ 11:29:18
URL: http://sliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0