I´m standing here but all I want is to be over there,


Min dag har försvunnet ganska så fort.  Vaknade sent efter gårdagens bravader och sedan bara slappat genom hela söndagen. Charlie ringde dock och drog med mig på bio, lite halvt sliten sådär!   Kvällen hos Amanda igår var väldigt trevlig. Vi fixade med skjuts till Olins där det först inte såg så lovande ut. Men kvällen/natten flöt på och det blev allt bättre. Dansade runt på golvet till all möjlig 90talsmusik med brudarna innan jag åkte hem med ena halvan av vårat gäng denna natt..   Nu fortsätter mitt slappande framför tv;n med Parlamentet, och efter detta följer Beck. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Line

haha oj då ;) det börjar redan närma sig 20 för din del ;) hehe nee, 19 är ju en onödig och en allmänt tråkig ålder :P

2009-03-09 @ 21:19:04
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Sofie

japp.. nu är jag lycklig :D

mm.. det var den skällande hunden men hon var jättesnäll, är bara lite vaktlysten av sig :P skrapino heter hon! :)

2009-03-10 @ 11:56:31
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0