I´m gonna fight for you,


Åh, nu är jag så glad. Har nämligen tackat Ja till ett jobb i sommar. Så det blir Hemvården för mig denna sommaren också. Och det känns så skönt när det är dom som ringt mig och vill ha tillbaka mig. Så självklart tackar jag Ja, för jag trivdes så himla bra! Så min sommar kommer innebära ganska så mycket jobb, chefen skulle försöka ge mig 100%, jag skulle iallafall inte få mindre än 90%, så det känns jättebra. Nu är det alltså dags att tjäna pengar, och efter det får även jag leva livet.
Ska även gå till Syo:n imorgon för att kolla lite olika utbildningar. Tänkte nämligen söka till några för att bara se om man kommer in, och om det mot förmodan skulle vara så att jag vill plugga till hösten så är det ju bara att tacka Ja. Fick även denna smarta inspiration från Sofia N i klassen som ska göra samma sak =).

Annars så hade jag en kort skoldag, endast psykologi B och naturkunskap B. Efter detta hade jag lite sällskap med Ida innan jag begav mig till gymmet ännu en gång. Och det är alltid lika härligt !
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem, ska hjälpa honom med en sak och efter det blir det mat. Tills dess ska jag läsa om lite utbildningar på internet! Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Jodå, det är väl sådär.. har fått världens förkylning nu :S Så kommer inte kunna vara med på lagfesten ikväll... Jag är på Stenhammars förskola denna gången också, ska dit v.17 och 18 också =) hur går det för dig i skolan då? Ja tänkte påd et häromdagen också, får se till att träffas snart. Vi får höras, puss å kram syrran!

2009-03-06 @ 11:05:18
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0