I don´t know what it´s like to live on the other side...


Då var det äntligen fredag igen, och i veckan var det även bara 3 månader kvar till studenten. Så snart står vi väl där på trappan och sjunger tills vi blir hesa. Åh, jag längtar! Det kommer nog bli en av de roligaste upplevelserna i ens liv, allt som har med studenten att göra .. :)

Var i skolan en sväng förut, men det blev inte så mycket gjort. Fixade iallafall ett papper med ledighetsansökan eftersom jag åker till Stockholm nästa vecka.. Efter detta kilade jag vidare till gymmet. Och när jag gick därifrån kändes min kropp som spagetti.. Men jag hade lovat min mamma att handla så hon kom och hämtade mig för att få lite mat till kyslskåpet.
Träffade även Maria innan jag kom fram till gymmet. Så jag paxade henne denna kväll. Så vi ska ha en liten tjejkväll eftersom det var ett tag sedan nu. Hon är ju trots allt som min andra syster :) Så vi har nog en del att ta igen när det gäller skvallret denna kväll !! Tänkte även visa er lite bilder från Tunisien resan som hon var med på. Det var jag, pappa, Sofie och Maria., En oförglömlig resa, men det har redan gått 3½ år, det är sjuukt !
Ne nu måste jag fortsätta med maten, jag ska bjuda på tacos. Take care ♥

          
          

Kommentarer
Postat av: Diana

haha, eliiina det behövs inga papper för 1 dags ledighet ;) haha. det behövs bara när det är över 3 dagar :D ^^

2009-03-14 @ 10:22:01
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: elina svar;

Jo diana, för dom seriösa eleverna så behövs det, enligt Backen ;) haha!

2009-03-14 @ 10:45:32
Postat av: Maria

UNDERBAR RESA =) Pinsam å se bildern apå mig för tre år sedan bara ;) haha! Men vi hade riktigt roligt å jag kan fortfarande inte förstå hur lennart vågade åka iväg med oss till alla araberna :P Men det var tur, för det var absolut värt det, Puss å tack för igår!

2009-03-14 @ 16:01:10
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0