I can´t take it any longer, thought that we were stornger.


Söndag idag och min långhelg är slut. Var i Lidköping förut för att skjutsa Sofie till tåget hem till Stockholm igen. Efter detta for jag vidare till Lejla. Helt ovetande om att jag ska komma möter jag henne på vägen utanför hennes hus med blommor och en present. Ah, det var fint, en härlig känsla när hon blev så glad och chockad. Nästan så att man blev lite tårögd! Sedan bjöds jag på tårta av hennes snälla mamma för att sedan gå av oss kalorierna i skogen.
Min kväll ska fortsätta i form av städning. Efter helgen är mitt rum ett bombnedslag, så jag tänkte styra upp det lite iallafall. Sedan följer antingen O.C avsnitt eller någon film från hårddisken. Björn har ju laddat hem alla nya filmer till mig nu :) .. Aja, dags för städning! Take care

The only real thing left to do, is to forgive and forget.
So I really do, I wanna forgive you.
... and I wanna forget you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0