From head to feet, all that´s not me...


Åh vilket härligt väder, äntligen är våren här. Våren är nog den bästa årstiden, enligt mig. Så nu hoppas jag att den är här för att stanna. Det kändes även så ovanligt att ta på sig sina tygskor och vårjacka efter att ha gått i vinterkläderna ett ganska bra tag nu. Jag blir även mer morgonpigg eftersom jag har morgonsol i mitt rum. Så idag när jag vaknade var jag hur pigg som helst, och då var klockan endast 7.15...
Idag har jag haft studiepass i skolan. Där hann jag med lite samhäll och även internationell ekonomi, så nu är det klart! HAde även ett utredande samtal med Dilan och Lejla, så nu vet jag lite mer om en person jag trodde jag kände. Men det känns bra, för jag vill inte spendera mer tid med honom ändå, vilket är en stor lättnad.
Efter skolan bar det av till gymmet. Där blev jag kvar i 2 timmar, så skönt! Idag är det även Våffeldagen. Så jag tänkte kila ner och grädda våfflor så att det blir klart tills mina föräldrar kommer hem. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: sofianilsson

det brukar vara så ;)

2009-03-25 @ 16:46:28
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: Sofie

bra att du lägger all skit i papperskorgen, du skulle ha gjort det redan för ett år sedan. men bättre sent än aldrig ;) hihi!

2009-03-25 @ 20:34:36
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0