The winner takes it all,


I Lördags invigde min klass studentfirandet. Detta gjorde vi med Bonnarundan och det blev en helt fantastisk kväll och natt. Så nu ser iallafall jag fram emot stadsrundan också! Idag fortsätter festligheterna och de håller på hela veckan lång innan vi får pusta ut i några dagar, för att sedan stå på trappan och verkligen ta studenten. Jag hoppas verkligen vädret kommer vara lika fint på studenten som de varit de senaste dagarna, då skulle studenten bli perfekt.
Såhär kommer den följande veckan att se ut för min och klassens del;

30/5 - Bonnarundan
1/6 - Karnevalen + parketten
2/6 - Bellmanfukosten
3/6 - Ölbrännbollen
4/6 - Liseberg + Harrys
8/6 - Middag med lärarna + klä vagnen
10/6 - STUDENTEN
12/6 - Balen



Idag fortsätter vi med karnevalen och i år är Sp3c Bagare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0