Some moments are better then others,


Bravaderna omkring studenten fortsätter, och sen sist har jag hunnit med Ölbrännboll, Sjökanten, Liseberg, Stadt och Middag med lärarna :). Allting har varit lika bra och jag bara älskar studenttiden. Tyvärr har jag inga kort från Liseberg och Harrys för jag glömde min kamera hemma hos Ida. Inte heller fick jag några från dagens middag, men jag har bett Ullis skicka några så jag får hoppas på det bästa. Men däremot tänkte jag bjuda er på bilder från onsdagens ölbrännboll. Våran klass var grymma och vi var värda mycket mer, och i detta fallet är det rätt att skylla på de kassa domarna!! Men men, njut nu av bilderna. Mitt studentliv fortsätter ett tag till och jag ska njuta så mycket jag kan. Och när allt detta är över kan ni hitta en del bilder på facebook, för det är där dom kommer finnas. Men just nu, får ni njuta av dessa ;










Kommentarer
Postat av: sofianilsson

FÖR VI SKA TA STUDENTEN :)

2009-06-09 @ 17:25:06
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0