Sitting on top of the world,


Då har man vaknat till liv igen efter läggdags som var vid 06.00... Karnevalen och Parketten var hur bra som helst, vilket dom alltid har varit. Bellmanfrukosten var också ganska bra då man vart liite hungrig på morgonkvisten. Natten var intressant men bra och vi fick beskåda den fina soluppgången. Så vad mer kan man begära på en fantastisk kväll/natt.
Idag är jag bara allmänt seg och det är ganska kallt ute. Min frisör ringde mig så jag ska åka till henne för att fixa lite saker inför balen. Det är väl ungefär det som händer denna tisdag. ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah nej, du skämmer inte alls ut dig ;D du bjuder på dig själv och det är så det ska vara! Veet, mycket fina bilder ;D imorgon kickar vi ass på brännbollen, ska bli skoj :D

2009-06-02 @ 22:00:47
URL: http://sliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0