Falling in, of a perfect dream,


Idag fick jag hem ett så fint brev med den fina texten; Logistikutvecklare 2009, Elina Johansson du har blivit antagen till vår utbildning. Aouch, vad ska jag göra nu då, jag blev antagen vilket jag inte trott då det var oerhört många som sökt, därav intervjuen i måndags som behövdes för att kvalificera sig. Hmm, titeln låter ju fin, men mina planer hade precis ändrats. Och dessa planer var Norge med Sofie och Charlie. Därefter ut och se världen och plugg först nästa höst. Åh, jag har beslutsångest !! För tänk om jag inte kommer in nästa år?!
Jaja, det tåls att tänka på. Min morgondag är iallafall bestämd. Det blir jag och Charlie vid poolen och solen. Så ett steg i taget. Måste även tillägga att den gångna helgen nog var den bästa i mitt liv, iallafall en av de bättre.. Och jag tror jag lever min dröm. Det är fantastiskt, de är såhär det ska va! Älska sommar 2009. ♥

Kommentarer
Postat av: sofianilsson

ÅH! ska du dit? då kanske vi kan åka tillsammans? :):D

2009-06-26 @ 16:02:03
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: Sofie

glöm det där brevet med en gång, jag hoppa ju av skolan nu för att resa till norge, då får du också göra så... vi kan plugga båda två när vi kommer hem sen! du har hela livet på dig att plugga :) hihi pöss

2009-06-28 @ 00:49:46
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: sofianilsson

JAA!:) det vore toppen.

2009-06-28 @ 18:35:42
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0