Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig..


Midsommar imorgon. En svensk tradition som ska firas genom stor fest här i Klockargården. Min broder passar på att använda vårat hus när han besöker oss. Så imorgon kommer det befinna sig både norrmän och svenskar här hemma. Våran trädgård ser ut som en camping med husvagnar och partytält. Men som tur är har vi ju bara midsommar en gång om året. För min egna del ska jag stanna hemma en stund, men sen beger jag mig nog vidare till några andra vänner för att sedan våldgästa mitt egna hem igen. Det ska bli intressant att se hur denna midsommar slutar iallafall. Jag vet hur jag vill ha det, men det får nog fortsätta att vara ett drömslut istället för verklighet.. Men, man kan ju inte alltid få som man vill.
För övrigt har min vecka innehållit jobb, jobb, jobb fast även lite tid med Lejla o Diana har hunnits med. Man får ju passa på, för snart är sommaren över och vi alla skiljs åt olika håll. Spännande, men läskigt. Jag vet inte om jag vill vara vuxen och ta ansvar riktigt ännu. Jag vill ha min trygghet som alltid funnits där. Men livet går vidare, så det är väl bara att följa med strömmen helt enkelt. Allting löser sig tillslut, jag får iallafall hoppas på det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0