allting börjar hända nu,


Midsommar blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, utan den blev flera gånger bättre! Jag blev kvar i Klockargården hela kvällen/natten eftersom tiden bara for iväg och när klockan var halv 2 tänkte jag att det nog var bäst att stanna kvar på samma plats. Midsommar med både svenska och norska medborgare kan sluta hur som helst, men bara på det positiva sättet. Midsommar är svår att sammanfatta på ett bra och begripligt sätt, därav tror jag att det får räcka med att det var en midsommar utöver det vanliga, och sängen kallade först vid 05-tiden. Men som sagt, en midsommar med norrmän är ju inte varje dag man får uppleva.
Nu har jag dock inte mer tid för bloggen denna kväll. Ska åka in till Lejla och sedan väntar ytterligare ett besök hos en annan vän förhoppningsvis. Får se lite hur denna kväll slutar, nu ska jag iallafall hoppa in i duschen., ♥


Syskonen Johansson
08:an, Norrmannen och prinsessan

Kommentarer
Postat av: Lejla

Det var WALLA KUUUUUUUL!!!! hahahahaha

2009-06-20 @ 18:11:24
Postat av: Jenny

Du menar 08,rånaren och BLONDINEN ;)

HAHAHAH

2009-06-20 @ 21:12:41
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0