You´re like a drug to me, my personal brand of heroin.


Nyss hemkommen efter ännu en dag på jobbet, fast idag var det endast 6 timmar. I helgen blir jag äntligen ledig igen för att sedan starta den värsta veckan på sommaren, då jag endast har fredagen ledig.. puh! Det är hårt att "komma in" i arbetslivet efter att ha chillat det senaste halvåret i skolan..
Igår jobbade jag iallafall kväll, därav kunde jag vara ute ganska så sent på måndagskvällen/natten. Detta resulterade i middag med mina vänner Amanda och Lejla. Den perfekta trion när det gäller att prata, eller kanske inte!! Vi alla har nog lite för mycket att säga, men det tycker vi om. Så sängen kallade inte förän vid 03. :)
Nu är det iallafall dags för mig att byta om till lite mer bekväma kläder och promenera in till Lidköping. Är ganska så rastlös och vill inte åka buss, så det får bli en promenad på 10km. Kan behövas. Väl inne i stan ska jag gå raka vägen till Expert och begära min telefon tillbaka. Dom har haft den i 2 veckor, och längre får dom faktikst inte ha den, annars kräver jag en ny, för jag blir galen på min lånetelefon.

If you love somebody, let them go, for if they return, they were always yours. And if they don't, they never were.. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

skönt att jag slapp höra erat babbel för det kan inte ha varit nådigt.. :P

lejla och amanda tillsammans, det kan bli tufft det ;) haha

2009-07-08 @ 17:26:41
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeej Elina:) haha ja du pengar är rätt så mycket faktiskt!:P speciellt när det gäller att resa! jag siktar på att komma iväg i april eller nåt måste ju jobba ihop alla dessa pengar först! vad har du för planer nu då? ska du till USA? eller Australien?och när? :) vi kanske kan ta en fika någon dag? :) hoppas du har det bra!!!



Pussssssssss

2009-07-08 @ 22:50:07
Postat av: johanna

oj haha, det ovan var fårn mig JOHANNA! :D haha glömde skriva namn:)

2009-07-08 @ 22:50:43
Postat av: Line

Hej Elina! :) allt bra med dig ? :)



Vart beställde vi tröjorna till christina och anders`? :)

2009-07-13 @ 17:32:07
URL: http://fiineline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0