this can´t just be summer love,


Sommaren regnar bort medans livet leker. Hade en underbar kväll/natt i måndags då det blev min första Måndaxklubb med vännerna. Så bra att jag vill göra den ännu bättre och förhoppningsvis blir det ettt nytt försök nu på måndag.
Annars har mina dagar fyllts med jobb, vänner, nattpromenader, "the proposal" och shopping. Att vädret gör denna sommar lite mindre rolig är kanske inte lika kul, men så länge jag får en resa utomlands efter min sista jobbdag i augusti så får det svenska vädret vara hur som helst. Det enda som fattas mig nu är min vän Lejla. Hon befinner sig på playan i kroatien förtillfället och vem vet när hon kommer hem?! . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0