my heart ain´t a brain but I think I´m in love with you,


Ingen dag är den andra lik, och de senaste dagarana har bjudit på det mesta! Jobb, 10km på inlines, Lejla, Amanda, nattpromenader och allt möjligt som ska hinnas med denna sommar. Kvällarna har slutat efter midnatt trots mina tidiga uppgångar för jobb, så tur är väl att jag är ledig imorgon & på fredag så att jag kan få sova ut.
Ikväll får jag se vad som händer. Kanske blir repris på de senaste kvällarna i lidköping, om jag orkar.
Tack o hej. ♥


mina älskade vänner

Kommentarer
Postat av: Diana

buhuuuuu, jag veeeeet..

att jag aldrig kan lära mig avm ina tabbar,

jag ska alltid klippa mig för kort ... det känns ju bra när man sitter på frisörstolen ..

haha, jaja, tills det har växt ut lite så lever jag det nya livet med tofs !!

och du sa att ditt hår var kort ;) haha ! nej men jag klarar mig .. tur att ja drar till Schweiz snart ^^



jag vet, haha dags att uppdatera kanske ..

vet bara inte vad jag ska skriva ^^ får tänka på detta! =D<3

2009-07-03 @ 11:45:19
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Diana

btw; snart dags för oss att ses .. kanske någon kväll eller så , jag slutar ju iofs 20 nu på lördag o söndag , men kanske ändå? bada eller äta glass eller något. vi får höras!!

2009-07-03 @ 11:52:40
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Maria

Men vart är mia då? ;)

2009-07-21 @ 19:01:44
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0