I would trade, give away all the words that I saved in my heart, that I left unspoken


Termometern visar på 30,6 grader i skuggan här hemma. Och det har den gjort större delen av dagen.. Jag tror inte min svenska bleka kropp klarar av denna värme så mycket längre. Ytterst lite brun färg har man iallafall lyckats få och ett rött ansikte! Woho. Men man ska inte klaga, snart kommer väl regnet och då vill man ha sol igen.. Jag som trodde jag levde i landet Lagom. Men icke.

Mina två lediga dagar är snart över och helgen följs av jobb, men det känns skönt. Gårdagskvällen spenderades ännu en gång inne i Lidköping med härliga kvällspromenader, mys vid Lidan och min vän Lejla. Så det kunde inte bli så mycket bättre helt enkelt.

Nu är det dags att ge sig ut i solen igen och få ännu lite mer röd färg på min otränade kropp. Så på tal om otränad så ska det nog bli en tur på inlines senare ikväll. Jag är på gång nu !
Ha det bra mina vänner.

"Not even close, not even a little bit, not any at all."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0