I´m so high, I can touch the sky,


Så skönt med en dag ledighet från jobbet, men imorgon är det dags igen för jobb, likaså på söndag. Men jag tycker mest att det är skönt att jobba nu för tiden. Har inget att göra hemma ändå, och mina vänner är antingen bortresta eller så jobbar dom också. Idag hann jag iallafall med att träffa Amanda för en sväng på stan och fika, vilket kändes väldigt skönt. Sedan hade jag & min pappa tävling i skytte, gissa vem som vann? Jag såklart. Kanske borde bli polis med tanke på hur bra skytt jag är.. haha,
Neh, nu ska jag ta och ringa min älskade kusin och försöka lyckas med min övertalningsförmåga, sedan blir det joggingskorna på och dags för min  låångpromenad. Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0