I gotta take a chance tonight,


Mitt huvud håller på att sprängas. Konstant huvudvärk i snart 6h. Usch, jag ogillar det.
Min arbetsdag är nu slut iallafall, och helgens jobb har gått hur bra som helst. Har jobbat med underbara människor så tiden har gått fort och jag trivs hur bra som helst. Men nu förtjänar jag ändå två dagars ledigt så att jag kan gå på den efterlängtade Måndaxklubben. Senare ska jag även ta bilen och åka till Skövde. Där ska jag hämta min syster som kommer hem en sväng från Stockholm, och det är ju alltid trevligt. Men först ska jag ta en promenad, bara regnet upphör en smula. För jag vill ut och få bort min huvudvärk.
Har även kollat på lite resor till de olika öarna i Grekland. Ska försöka boka en resa dit lagom tills jag slutar jobba. För jag vill bort från Sverige, och jag vet inte alls hur min framtid ser ut, så min lösning är att försvinna i 2 veckor. Resmålen är antingen Samos, Korfu eller Kefalonia. Underbara alla tre, så nu måste jag bara iväg! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt Elina! ååh jag vill också till Grekland! men vadå du vet inte vart du ska? blir det inte Norge??

2009-07-20 @ 17:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0