Should I stay or should I go ..


Sista dagen på ytterligare en helg som gått alldeles för fort.
Men jag känner mig utvilad och redo för en ny vecka !
Står ganska mycket på schemat för min del om jag får säga det själv.
Fast jag tycker dock att det är ganska intressanta saker som väntar,
så det känns bara bra att den nya skolveckan kommer igång imorgon :)
Bland annat ska detta på listan nedan hinnas med;

♥ Matematik C 
♥ Internationell ekonomi, mini - uppsats
♥ Svenska C, analys
♥ Naturkunskap B, "läxförhör"
♥ Projektarbete, skriva klart infon!
♥ Träna på gymmet
♥ Gå till banken
♥ Boka tid för besök på Ungdomsfängelset med Ida
♥ Boka tid hos nämndeman med Ida
♥ Beställa Balklänning

En annan viktig sak som måste bestämmas nu är angående fotbollen.. Should I stay or should I go ? Jag vet inte vad jag vill.

Wish me luck ♥                        

Kommentarer
Postat av: Maria

STAY!!!!!!!!! Jag lovar, bara ´du ser på bilden på din blogg från lagffesten så får du stora leendet ;P Det betyder att du ska stanna ;P Vi hörs, puss!

2009-01-25 @ 19:56:43
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0