Ibland måste man vara egocentrisk.


Idag känner jag mig riktigt stolt trots allt !
Dagen började inte så effektiv, hade två lektioner idag,
eftersom de två andra lektionerna var inställda pga att lärarna är bortresta!
Så i skolan blev det inte mycket gjort, så vid 12.30 begav jag mig till banken.
Var och fyllde i lite lappar och efter ett tag blev mitt bankkonto lite gladare !!
Det är hemskt och säga, men pengar gör mig lycklig.
Förstår inte varför jag inte skaffar mig ett jobb så att jag får uppleva min lycka lite oftare.
För det är en annan lycka att tjäna egna pengar än att bara få,
fast att det självklart är bekvämast med det sistnämnda alternativet..
Iallafall, jag tog sedan bussen hem och hade ett långt samtal med min kära stockholmare!
Sedan öppnade jag mitt lönebrev och då blev jag ännu mer lycklig.
Tillslut hamnade jag vid datorn, och här har jag suttit och skrivit klart Svenska C analysen,
Har även med hjälp av mamma troligtvis fixat klart allt som har med balklänningen att göra!

Jag blir riktigt stolt över mig själv när jag tänker på allt jag gjort idag,
det är inte ofta jag tagit mig i kragen och varit såhär effektiv.
Fast jag är ännu inte klar för idag, utan ska strax skriva på min internationella ekonomi.

Det känns skönt att det endast gått en dag på den nya veckan,
men att jag redan hunnit pricka av en del saker på min lista !!
Jag kan inte bli annat än stolt över mig själv .



Kommentarer
Postat av: Sofie

Duktig flicka som både kan sy och sticka! =) hihi

bra att du tar dig i kragen precis som sin syster gör varje dag.. hehe! ha det.. <3

2009-01-27 @ 15:10:42
URL: http://avhelamitthjarta,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0