Mitt barn är en knarkare


Då var jag klar med mina skoluppgifter för denna dag !
Har fixat mitt PM i naturkunskap, skulle göra lite justeringar.
Så nu har jag börjat jobba med mitt arbete om Narkotika.
Har också skrivit i loggboken, till mitt projektarbete så att jag är ikapp igen.

Strax kommer även Maria hit, vi ska äntligen träffas efter många om o men.
Vi ska ha en filmkväll och jag ska bjuda på Tiramisu, det ni !

Fram tills dess ska jag läsa min bok ; "Mitt barn är en knarkare" .
Inte så rolig titel kanske, men innehållet är desto bättre !
8 mammor berättar om deras barn och deras historia med narkotikan..
Ganska gripande historier, och det är hemskt att läsa hur vi i dagens samhälle ställer oss till narkomaner,,
detta stärker viljan till min eventuella framtida utbildning,
för jag vill kunna vara med och förändra den syn vi idag har !
Jag vill ju känna att jag bidragit med nått till denna värld :)
Aja, dags att kila, so long elina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0