Bättre sent än aldrig,


Hela min söndag har gått åt till att slappa och se alla filmer som visats på Tv,
mitt illamående kommer och går hela tiden, men jag hoppas allt blir bra snart ;

Tänkte sammanfatta och visa lite bilder från Nyår istället ;
Nyårsafton startade hos Aleksandra där vi var sex tjejer samlade.
Vi åt middag, pratade, dansade, körde "jag har aldrig" och hade det mysigt.
Vid 22 tiden tog jag och Lejla taxin vidare till Vedran där det var lite fest..
Där stannade vi tills det var dags att gå fram till torget, där vi även mötte upp de andra.
Vid tolv-slaget skjöt jag korken och vi önskade ett gott nytt år :)
Fick även en del samtal och sms där folk gratulerade mig på födelsedagen, alltid lika kul !
Mitt i allt ringer även Diana, vi var ju tvungna att ta vårat traditionella nyårskort  =)
Efter vistelsen på torget bar det av mot en efterfest, vi kom dit och kollade runt,
men ganska snabbt därpå insåg vi att det inte var något för oss, och begav oss hemåt istället !








Detta var en del av mina bilder från nyår, och det får sammanfatta det mesta !
JAg hade en väldigt bra Nyår, det var iallafall det bästa som hänt mig på lovet...
Nu ska jag fortsätta se på Tv, har precis sett klart på You, Me and Dupree,
får se vad som följer härnäst ! HA det fint, so long elina.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, oom :D hoppas du mår bättre nu! Duett nästa också ;D

2009-01-07 @ 00:57:15
URL: http://sliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0