The world slows down, but my heart beats fast right now,


Min helg har varit väldigt bra, dock har den gått lite för fort.. som vanligt!
För att inte göra det så invecklat utan sammanfatta allt kan jag säga såhär;
Min vän Lejla, köpt nya svarta jeans, kollat balkänning, Australia med Diana,
blivit en aning rikare efter besök hos farföräldrar och telefonsamtal med min broder Tobias!
Min bror befinner sig just nu i Nicaragua, och han är nu ännu några äventyr rikare ..

                       

Tiden har gått ganska fort för övrigt också, så nu är det endast 6 veckor kvar .
Sedan får även han ta del av sverige, som han knappt gjort under de senaste 2 åren.

Denna helg har även varit pluggfri, och det har varit så oerhört skönt !
Men imorgon börjar det nya schemat och detta innebär nya tag .
Fast jag ser fram emot det, eller jag ser iallafall fram emot morgondagen ♥
Ha det bra, so long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0