The quiet scares me 'cause it screams the truth,


Idag var första dagen in på den nya terminen, och även den sista terminen..
Nu är det endast ca 20 veckor kvar på min skolgång, det känns skönt men lite konstigt!
Vad händer sedan; blir det plugg, australien, stockholm eller blir man kvar i Lidköping ?
En sak är jag ganska säker på iallafall, i Lidköping ska jag inte stanna.. inte länge iallafall.

Tänkte även att jag skulle få igång min hjärna lagom till skolstarten,
lika bra att hänga med från början, så därför packade jag med Matte C böckerna.
Får helt enkelt bli Matematik plugg denna kväll, för nu måste jag ligga i från början..

  

Får väl tillägga att mitt schema är ganska okej ändå, de tre sista dagarna är ganska sköna,
inget jobbigt ämne, utan dom ligger på måndagar o tisdagar..

Ska fixa lite mat nu, sedan blir det matematik, ska iallafall göra klart uppgifterna vi fick :)
Ha det bra, so long elina

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen till årskurs tre på gymnasiet ;) Ta tillvara på det, jag skulle göra vad som helst för att få den tiden tillbaka. The time of my life! Ha det gött gumman, å du jag har en födelsedagspresent till dig här hemma :) har inte vågat träffa er när ni hade maginfluensa :P Vi hörs, puss!

2009-01-09 @ 16:18:21
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0