So let's get on an airplane, go back to where it began..


Äntligen, nu är min balklänning helt fixad och därmed ett bekymmer ur världen.
Och jag hoppas verkligen att det kommer bli bra nu !
Skoldagen idag var annars ganska så lugn, två lektioner och rast på 4 timmar,,
så det blev en hel del tid med min kära vän Lejla, men dessvärre inte lika mycket plugg!

Ikväll ska jag dock skriva klart informationen till projektarbetet .
Men dessförinnan ska våran gamla granne och präst komma hit.
Vi ska fika och prata igenom begravningen som är på fredag ...

Glömde även säga att igår var det 7 månader sedan jag fick mitt körkort,
det är sjukt hur fort tiden går, men den 26 juni blev kortet iallafall mitt =)

Nu ska jag kila, det plingade precis på dörren så bäst att gå ner och hälsa !
Ha det vackert. So long, elina




Kommentarer
Postat av: johanna

herregud! fick du ditt körkort den 27 juni shit vad tiden går fort det känns som det var igår vi pratade om det hela tiden:P då harjag haft det i tre månader mindre då alltså, hehe

2009-01-30 @ 00:11:16
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0