My heart is still open,


Sitter mitt uppe i pluggandet, men kände att det var dags för en paus.
Rättskunskaps uppsatsen tar kol på mig, & jag måste vara klar tills imorgon.

Annars har min dag varit bra, Naturkunskap o Matematik C stod på schemat !
Efter skolan åkte jag och Sofia till friskis o svettis och gymmade =)
Alltid lika skönt och komma hem och känna att man gjort något bra.
Min pappa blev även sugen på att börja gymma med mig, haha.
Han har även den lyxen att få gymma gratis eftersom hans jobb betalar, så jag får väl se om jag vågar ta med min muskulösa fader i framtiden..

Nu får jag dock fortsätta med min uppsats, ska skriva om massa olika försäkringar,
Wish me luck, So long elina

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe, tack så mkt själv.. det var riktigt vligt, får vi göra oftare. Vad roligt att du böev så glad =) det är du värd syrran! Ha det underbart, vu hörs. Puss!

2009-01-16 @ 22:22:09
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0