Lördag; hemma hos Diana.


Diana har precis hoppat in i duschen och jag sitter här med min laptop.
Min lördag började med att jag hakade på moder in till stan,
där följde 1½ timmes träning på gymmet, så jag fick en bra början.
Efter detta en sväng till biblan innan mamma hämtade upp mig igen,
hade en kort visit hemma, men sen for jag iväg till Diana där jag ännu sitter !



Gårdagen spenderades även med Lejla,
hon bjöd mig på middag, och det är inte varje dag ska jag tala om.
Men hon fick godkänt, och som tack umgicks vi hela kvällen..
Icke att förglömma var även att jag och Sofia var och gymmade,
vi återuptog våran, eller iallafall min "tränings-svacka" :)

Innan Diana är klar ska jag hinna söka efter lite fakta till Rättskunskapen !
Så bäst att sätta igång,
ha det så bra, so long elina.

Kommentarer
Postat av: lejla

fan va taskigt.. det var bättre än godkänt, när har du lagat åt mig? aldrig... fy, dålig stil utav dig och även så kom du för sent.. :P ajajaj

2009-01-10 @ 18:51:47
Postat av: Maria

ja, det låter riktigt trevligt. mm efter tisdag är jag schemafri i en vecka så tid har jag nog :P vi får höras, ha det så bra så länge!

2009-01-11 @ 00:09:39
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: diana,

vet du eller? kenza skriver att australia var jääätte bra;);)

2009-01-11 @ 19:41:28
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0