Look into my eyes and you know you got me hypnotized,


Då var det redan torsdag, och mina torsdagar är ganska sköna!
Hade endast Psykologi B på morgonen och sedan lite Naturkunskap B,
sedan var min skoldag slut så jag tog bussen hem.

Efter ett tag hemma bestämde jag mig för att vila ett slag,
men detta resulterade i att jag somnade i över 2 timmar !
Fick hoppa upp ur sängen sedan, eftersom jag lovat mamma o städa innan dom kom hem..
Effektiv som jag är är jag nu klar, men det kan bero på att jag fick lite bråttom..
Min vän Charlie ringde nämligen, hon jobbar på bion så vi skulle se Benjamin Button ikväll,
men nu ringde hon o sa att hon även hade en biljett till mig till Yes Man!
Så min kväll ska spenderas med charlie på hennes så kallade jobb på bion och se movies=) .

Innan dess måste jag bara slänga i mig något att äta,
måste även fixa mina kläder tills imorgon då begravningen är..
Så dags att kila, ha de ! So long Elina.

            
          I somras hade Charlie, jag och syster bion för oss själva :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, det är ju verkligen vuxet ;)



Tack så mycket :D

2009-01-29 @ 17:23:30
URL: http://sliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0