Let's play a love game,


Jag vet inte riktigt, men det är något speciellt med den här dagen!
Allt har gått så bra och precis som jag vill, vilket det inte brukar =)
I skolan började jag o Ida med ett nytt arbete i Samhällen som jag ser fram emot,
sedan var det projektarbete med mina killar som förgyller min dag,
och tillsist begav jag mig till gymmet i 1½ timma, lite oväntat sådär.
Väl hemma pratar jag med min Lejla och efter detta följer ett samtal med min vän Tobias :)
Nu är alltså mitt humör på topp, och favorit musiken är på högsta volym,
kanske skulle ta och plugga lite rättskunskap nu när allt går som jag vill !
Så får det bli, men först ska jag bara avsluta mina msn konversationer med syster o min killkompis.
Saken gör det heller inte sämre när jag har världens gulligaste vän som heter Maria, jag kan inte sluta kolla på presenten jag fick av henne, den är perfekt ! :)

Icke att förglömma, idag provade jag även ett par otroligt snygga jeans,
till och med halva priset på dem, men jag la tillbaka dem på bänken trots att dom nästintill satt perfekt!
Jag är stolt över mig själv, för jag har bestämt att först ska jeans-garderoben rensas innan nya inhandlas :)
usch, jag tror jag har ett beroende av jeans.. kanske borde gå på KBT ;)
Ha det fint, so long elina.

                         I can see you staring there from across the block
                  With a smile on your mouth and your hand on your (huh!)
                                The story of us, it always starts the same
                            With a boy and a girl and a (huh!) and a game



Kommentarer
Postat av: Maria

Vad gullig du är, nu blir jag ju rörd =)

2009-01-16 @ 22:24:04
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0