Jag tror jag är kär,


Efter skolan idag bar det av mot Vara tillsammans med mamma.
Vi var och kollade balklänningar, det börjar ju dra ihop sig.
Efter 2 h var vi klara eller snarare jag var klar då!
Under denna tid tror jag att jag blev kär i en underbar klänning ..
Dock var färgen fel och storleken var 34,
men den kom på ändå, nätt o jämt.
Så med en storlek större och med en annan färg, så kasnke den är min..

Nu är det dags för mig att räkna några tal i matematiken,
hade lektion förut, och då gick det undan kan jag lova :)
Älskar verkligen matte när det bara rullar på,
så tänkte däför avsluta dagen med något jag tycker om !!
Ha det så fint, So long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0