It won't be long before I get you by my side


Onsdag, jag skulle vilja säga att det är den mest meningslösa dagen.
I alla fall om man tänker i skolväg. För idag var det enbart en samhälls lektion,
och efter det arbetspass och projektarbetes tid !
Vilket idag inte innebar effektivt arbete..
Fördrev viss tid med projektarbetes killarna och Lejla,
innan jag bestämde mig för att åka vidare till gymmet.
Så jag har fått ut lite av min dag iallafall i form av att bygga muskler =) ..

Ikväll får det nog bli lite plugg, eftersom jag som sagt inte vart så effektiv för övrigt.
Ska läsa några svenska artiklar och kanske öppna matteboken ett slag.
Efter det är de dags för en film från hårddisken, det är jag värd !
Och mina kära föräldrar tycks heller aldrig komma hem,
så jag får väl fixa min mat själv om jag inte ska svälta ihjäl..
Ha det så bra , so long elina


Kommentarer
Postat av: Emilia

ÅH, vad jobbigt att du inte säger färg, man blir så nyfiken!;) Men jag får hålla ögonen öppna den 12:e juni!:) Ja, men jag känner att jag vill ha en vit, men de flesta har så långt släp, fast jag hittade en fin bandeau klänning som jag bestämt mig för, som inte är särskilt figusydd, men somrig!:)

2009-01-22 @ 11:47:01
URL: http://helenaemiliatrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0