´Cause you´re that type of boy who make me stay,


Redan söndag kväll, och imorgon är det dags för skola igen, men jag klagar inte !
Min söndag har varit ganska bra, inte så deprimerande som dom har en tendens att alltid annars va..
Dagen har nämligen innehållit telefonsamtal, plugg, kyrka, The Sims och så har jag tvättat bilen, så nu ser man vilken färg den har igen  =) .
Jag har en deal med min bror som är i Sydamerika, jag måste tvätta bilen om jag ska få låna den..
så det var på tiden att jag gjorde det nu, alldeles själv !

Lejla har varit min sociala del denna dag,
vi har haft kontakt ett antal gånger genom telefon.
Dels för att bara prata och även för att prata rättskunskap, och jag är glad över att den kursen är slut nu!

Nu har jag dock inte tid att sitta här, ska kila ner till TV;n .
Det är "A lot like Love" på TV4 nu, och den får man inte missa!
Ha det bäst, so long elina.

Kommentarer
Postat av: sofia

ja det blir väldigt tomt.

läste om din mormor, är väldigt tråkigt:(

ta hand om dig! kram

2009-01-11 @ 22:21:10
URL: http://tusenminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0